Outfit | Le Seamas meeting

IMG_0597

Zondag 2 maart was ik bij de ‘Le Seamas’ meeting, zoals Sean en Thomas de meeting noemen. Sean (Seantakesover op youtube) en Thomas (LeDutchies) organiseerden de meeting en er waren mensen van onze vriendengroep, maar ook een aantal lieve kijkers! Sabrina en ik hebben voor de meeting begon een aantal outfitfoto’s genomen.

Ik was dus bij de Le Seamas meeting. De meeting was in Utrecht en we hadden om 12:00 uur voor de Starbucks op Utrecht Centraal afgesproken. Sabrina en ik waren er al om 11:00 uur zodat we samen nog even outfitfoto’s konden maken etc. Rond half één was iedereen er en toen kon het beginnen. Het was super gezellig en ik heb nu al zoveel zin in de volgende meeting!
Maar goed, mijn outfit dus.
IMG_0602 - 1
IMG_0608 -2

IMG_0610 - 3
Mijn haar is zoals je misschien wel kunt zien getroffen door de bliksem, soort van. Het was de hele dag enorm statisch en het waaide ook nog is vrij hard. Tot zover mijn haar. Ik droeg een vrij zomerse outfit, maar ja who cares? 

Het rokje wat ik aanhad komt van de Lady Sting, daarboven draag ik een blouse van Pimkie en mijn geliefde spijkerjasje, ook van de Lady Sting. Mijn geliefde laarsjes komen van de H&M en voor de geïnteresseerde, mijn panty komt van de Hema. Tot slot mijn tas, van de H&M, ik neem deze tas overal mee naartoe en ik prop alles erin. En dat was mijn outfit alweer!

Hier nog even een groepsfoto, wie herken jij?

Hier nog even een groepsfoto, wie herken jij?

Liefs,
Manon

4 thoughts on “Outfit | Le Seamas meeting

Plaats een reactie