Tag | Get to know me better

 

edit_0580Een tag met een heleboel vragen, zodat jullie me nóg beter kunnen leren kennen. Het is nogal voorspelbaar dat ik zo’n soort tag doe, aangezien ik net begonnen ben. Achja, ik vind het leuk om tags te doen en ik hoop jullie om ze te lezen! Dus hierbij, een hele reeks aan vragen over mij.

Geboortejaar: 1999.

Hoe lang ben je? Ik weet het niet precies, maar volgens mij ben ik ongeveer 1.75m lang.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Ugh, school.

Waar ben je op dit moment? Thuis, aan mijn bureau, ditartikel aan het typen met warme chocolademelk, yum.

Single/relatie? Single.

Beschrijf jezelf kort maar krachtig: Eigenwijs, onafhankelijk en druk.

Guy-/Girlcrush: Channing Tatum, Jennifer Lawrence en Miley Cyrus. Ondanks dat de meningen over Miley héél erg verdeeld zijn, vind ik haar eigenheid en haar lef geweldig.

Wat zou je op dit moment graag willen? Stoppen met school en veel gaan reizen.

Wat is je doel van het leven? Hier heb ik eigenlijk nooit over nagedacht, ik heb eigenlijk niet echt een doel. Ik geniet van mijn leven en ik zie het wel.

Waar ben je bang voor? Ik ben een persoon met véél angsten, dus ik ga ze niet allemaal opnoemen. Spinnen en het donker zijn vrij standaard, maar toch de ‘heftigste’ angsten denk ik.

Heb je je rijbewijs? Bíjna. (not)

Nagellak of lipstick? Eh, geen van beide. Ik heb een hekel aan lipstick aangezien je het telkens weer moet bijwerken. (En dan heb ik het nog niet eens over lipstick op je tanden, aan je glas, etc.) Maar nagellak, zucht, het werkt bij mij gewoon niet. Of het is nog niet droog en ik verpest het weer, of het gaat bij het lakken al fout.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De lente, als alle bloemetjes net uitkomen en alles gaat groeien. Ik kan daar echt zo vrolijk van worden!

Wil je ooit trouwen? Ja! Ik denk persoonlijk dat de meeste mensen dit uiteindelijk wel willen eigenlijk.

Ben je een health-freak? Totaal niet zelfs, haha.

Wat voor kleur/lengte haar heb je? Blond, redelijk lang, haar.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Doc. Martens en Clarks. Met make-up heb ik niet zoveel eigenlijk.

Heb je tattoos/piercings? Tellen oorgaatjes ook?

Draag je een bril? Ik heb wel een bril, maar ik draag vrijwel elke dag mijn contactlenzen.

Wat is jouw perfecte pizza? Margarita of gewoon pizza salami. Ik krijg trouwens spontaan trek in pizza van deze vraag.

Wat is je favoriete eten/drankje? Pasta of tosti! Ik heb niet echt een favoriete drankje, ik drink bijna altijd water.

Wat is je favoriete parfum? Ik heb de parfum zelf niet, maar Daisy van Marc Jacobs staat al een aantal jaar op mijn verlanglijstje!

Wat is het laatste wat je kocht? Een milkshake en een frikandel bij de snackbar.

Wat deed je vanochtend om 8:00? Toen zat ik waarschijnlijk in de aula bij ons op school, te wachten tot de bel gaat.

Favoriete ijs? Ben & Jerry Cookie Dough, of een ijshoorn met stracciatella en kaneel.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Er tussen in. Ik vind het niet prettig om tot 11:00 uur te slapen aangezien ik dan het gevoel heb dat de halve dag al voorbij is, maar ik hoef ook niet zo nodig om 8:00 uur al mijn bed uit.

Wat zijn je plannen voor het komende jaar? Groeien met mijn Youtubekanaal en mijn blog opbouwen. Verder wil ik graag over naar klas 4 vwo en ik wil een Canon 600D kopen.

Met hoeveel kussens slaap je? 1.

Ben je een ochtend of een avondpersoon? Ik denk een ochtendpersoon.

Geordend of rommelig? Geordend! Soms iets té geordend zelfs..

Wat wil je op dit moment graag zien? Lente!

Wat verwacht je over 10 jaar bereikt te hebben? Ik denk dat ik klaar ben met mijn opleiding, net een baan heb en misschien een eigen appartement. Verder ben ik héél erg benieuwd.

Wie mis je op dit moment? Mijn lieve youtubevrienden en m’n oma die op een uur met de auto rijden afstand woont.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik weet het niet eigenlijk, haha.

Ben je verlegen? Als ik me niet op mijn gemak voel, héél erg. Verder als ik je niet ken ben ik erg verlegen, maar mensen die me echt goed kennen weten dat ik totaal niet verlegen ben.

Heb je een accent? Ik hoor vaak dat ik een ‘kak’accent heb. Zelf vind ik dat ook wel, maar ik kan er niets aan doen, dat komt nou eenmaal uit mijn omgeving.

Heb je zussen/broers? Hoe oud? Ik heb een zus, van 18 jaar.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Ik word wakker, ga eten, maak me klaar voor school, na school wat eten, laptop aan, eten, dan kom ik erachter dat ik nog huiswerk moet maken, tv kijken, in bed op mijn telefoon, slapen.

En dat waren alle vragen alweer!

Liefs,
Manon

5 thoughts on “Tag | Get to know me better

Plaats een reactie