Liebster Award

liebster award

Ik werd genomineerd voor de Liebster Award! Ik werd genomineerd door lieve Noortje van Lifethingsbynoortje. De Liebster award is een virtuele award voor jonge bloggers met onder de 500 volgers. De blogger die jou heeft genomineerd heeft elf vragen bedacht die jij moet beantwoorden. Vervolgens nomineer je zelf een aantal mensen en voor hen bedenk jij weer elf vragen. Het doel is om kleine bloggers te leren kennen en in het zonnetje te zetten. Benieuwd naar de vragen die Noortje voor mij bedacht heeft en wie ik nomineer? Lees dan vooral verder.

De vragen die Noortje voor mij heeft bedacht:

1. Noem 3 leuke blogs.
Jiami: Lifesplash.nl | Ze is al heel erg bekend, maar oh wat houd ik van haar blog!
Nanne: Fashiable.nl | Haar kledingstijl is geweldig, en dan heb ik het nog niet eens over haar manier van schrijven.
Janine: Afashionwayoflife.com | Ook de blog van Janine vind ik erg leuk om te lezen.

2. Welke post vind je van jezelf het leukst?
Aangezien ik nog niet zoveel artikelen heb is er niet erg veel keus. Toch zou ik niet weten welke ik het leukst vind, haha.

3. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik zat al best wel lang te twijfelen of ik niet een blog zou beginnen, ik kon er alleen nooit de tijd voor vinden. Trouwens, ik wist niet eens waar ik over zou moeten bloggen! Na héél lang twijfelen, ben ik er maar gewoon voor gegaan. ‘Ik kan het altijd proberen!’ dacht ik.

4. Wie inspireert je?
Teske van Teskuh.nl en Jiami van Lifesplash.nl vooral. :)

5. Wat is je droombaan?
Full-time youtuber/blogger.

6. Als je een gratis reis zou mogen maken naar een land, welk land zou het dan zijn?
De Verenigde Staten of Argentinië!

7. Waarom heb je voor je blog naam gekozen?
Het kwam in me op en ik vond het wel leuk klinken, haha.

8. Welk youtube kanaal kijk je het vaakst?
Our2ndLife.

9. Wat is je aller grootste wens?
De mogelijkheid hebben om veel te kunnen reizen.

10. Wat vind je het leukst aan bloggen?
Alles! Creatief zijn, ideeën uitwerken, artikelen schrijven, foto’s maken en de positieve reacties.

11. Favoriete schoenenwinkel?
Ik denk de Coach of Footlocker, aangezien ik vooral sneakers draag. Vans en All Stars verkopen ze hier, en aangezien dat de schoenen zijn waar ik vrijwel altijd op loop is dat het meest voor de hand liggend.

Dit waren de vragen van Noortje, nu is het mijn beurt. Elf mensen nomineren en elf vragen bedenken.

Mensen die ik nomineer:

  1. Henna van sohenna.tk
  2. Simone van inspiredsimone.blogspot.nl
  3. Camille van camillious.blogspot.nl
  4. Bushra van bxshra.tk
  5. Kim van thefashionscript.nl
  6. Jasmijn van myfoodfashionfamouslife.blogspot.nl

De 11 vragen die ik voor jullie bedacht heb:

1. Hoe zou je jezelf omschrijven in één korte zin?
2. Waarom ben je begonnen met bloggen?
3. Waar haal je je inspiratie vandaan?
4. Wat wil je nog graag bereiken met je blog?
5.  Vind je jezelf ‘girly’ of juist niet?
6. Verborgen talenten?
7. Je favoriete blogger?
8. Waar zou je graag nog heen reizen?
9. Waar mag iemand je ’s nachts voor wakker maken?
10. Wat is je favoriete quote?
11. Wat is een slechte gewoonte van jezelf?

Dat zijn mijn vragen voor de personen die ik nomineer.

Liefs,
Manon

Wat vind jij van de Liebster Award?

6 thoughts on “Liebster Award

Plaats een reactie