Handschrift TAG

IMG_0638Ik weet niet of ik de Liebster Award als een tag moet zien, dus vandaag de eerste echte tag op mijn blog! De handschrift tag, een tag met een aantal vragen die je op papier moet beantwoorden. Ik ben getagd door Noortje. Ik vind het een erg leuke tag, dus als je benieuwd bent naar mijn handschrift, dan zou ik verder lezen.

Ik vind het erg leuk om de tag bij anderen te zien, en om te zien hoe het handschrift van andere bloggers er nou uit ziet. Ik kan me dus voorstellen dat jullie dat misschien van mij ook zouden willen weten? Laten we maar gewoon gelijk beginnen. 

De vragen zijn: 

1. Wat is je naam?
2. Wat is de naam van je blog?
3. Schrijf ”The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favoriete quote?
5. Favoriete liedje?
6. Favoriete artiest?
7. Nog iets wat je wil zeggen?
8. Tag 3 tot 5 andere mensen voor deze tag.

Mijn antwoorden:

IMG_0629

Dat waren mijn antwoorden, ik hoop dat je het kan lezen, haha. Ik weet niemand om te taggen, dus ik laat het zo. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens te zien hoe ik op papier schrijf en als je de tag wilt overnemen, ga gerust je gang. :)

Liefs,
Manon

1 thoughts on “Handschrift TAG

Plaats een reactie