Motivatie

quoteDeze quote is op dit moment voor mij een vrij herkenbare quote, aangezien ik de laatste tijd over de kleinste dingen gestrest raak. Ik moet even een aantal dingen kwijt, en die zijn evengoed ‘note to self’s als dat het een update is over hoe ik dingen anders ga aanpakken. Ik wil jullie trouwens enorm bedanken voor de 100(!!!) volgers. ♥

Ik ben de laatste tijd over alles aan het stressen, deels omdat ik alles uitstel, deels omdat alles in mijn hoofd een grote chaos is. Ik heb het gevoel alsof ik meer moet onthouden dan dat mijn hersenen kunnen opslaan. Ik heb het gevoel alsof ik meer dingen moet bijhouden dan ik aankan en ik wil teveel in een keer. Ik raak er zo gestrest (en ook chagrijnig) van, dat ik nu nergens meer zin in heb of motivatie voor heb. Ik laat alles maar een beetje en ik doe alles op het laatste moment. Op het moment zelf denk ik: ‘Laat maar, ik doe het vanavond wel, ofzo.’ maar achteraf heb ik spijt. Ik word er gek van en ik denk dat ik moet beginnen met wat minder druk op mezelf te leggen.

Daarom ga ik niet meer om de dag een artikel posten vanaf nu. Ik wil minstens 2x per week een artikel posten en als het lukt vaker. School heeft mijn prioriteit, daarna komt mijn Youtube en dáárna komt mijn blog. Ik merk dat het allemaal even te veel is op het moment en ik hoop dat jullie het begrijpen.

Liefs,
Manon

3 thoughts on “Motivatie

Plaats een reactie