It has been a while

IMG_0004

Guess who’s back?

Ik ben na een ontzettend lange tijd weer aan het bloggen en ik heb geen flauw idee wat ik moet schrijven. Ik wil weer schrijven en jullie vertellen wat er gaande is in mijn leven, so here I am. Ik zal een paar dingen die gebeurd zijn sinds mijn laatste blogpost op een rijtje zetten om jullie weer up-to-date te brengen, haha.

Ten eerste ben ik sinds mijn laatste blogpost (maart) jarig geweest! Ik ben op 29 mei weer een jaartje ouder geworden, namelijk 15 jaar. Niet heel boeiend, maar informatie die ik toch even wilde delen.

Ik ben overgegaan van 3 VWO naar 4 VWO en daar ben ik heel erg blij mee, maar aan de andere kant ben ik onwijs bang dat ik het niet ga halen. Ik ben heel erg slecht in plannen, omgaan met stress en mezelf gemotiveerd houden. Ik heb mijn eerste ‘toetsweek’ nu net gehad. De reden dat ik dat tussen aanhalingstekens zet is omdat het maar vier toetsen waren en het waren entreetoetsen. Oftewel: Kijken of je op niveau bent. Ik kan er nog niet veel over zeggen, maar ik heb een onwijs slecht gevoel over een paar van de toetsen. We zullen zien!

Ik ben met mijn moeder naar Valencia (Spanje) geweest en heb gevlogd! De vlogs staan op mijn youtubekanaal, klik hier voor de afspeellijst. Het was ontzettend leuk en ik ben blij dat ik toch nog een paar dagen weg geweest ben uit Nederland.

Ik heb 4 onwijs lieve fanaccounts gemeet in Amersfoort en ben vervolgens met Camille nog even in Amersfoort gaan chillen.

IMG_0008

Ik ben naar zo’n onwijs leuke youtubemeeting geweest met m’n lieve youtubevrienden! We spraken af op Amsterdam CS en liepen vanaf daar naar Museumplein. Hier hebben we het grootste deel van de dag rondgehangen en daarna zijn we naar Vapiano geweest voor heerlijke pizza’s!

IMG_0928

IMG_0126

IMG_0006

IMG_0004

 

Pas geleden is mijn vader 50 jaar geworden en daarom zijn we uit eten gegaan in mijn favoriete restaurant met de hele familie. Yummm. 

Dat is denk ik wel ongeveer alles, haha. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om weer artikelen te zien verschijnen en ik hoor graag feedback!

Liefs,

Manon

2 thoughts on “It has been a while

Plaats een reactie